אירועי הנצחה ויום הזיכרון

עמותת "חסדי ערן" הוקמה על ידי שרון אלכאוי, אחיו של סרן ערן אלכאוי ז”ל. ממקום של אובדן כבד ושכול שרון בחר להנציח את זכרו של ערן דרך עשייה מבורכת ונתינה לקהילה, בדיוק פי שערן נהג לעשות בחייו. ערן, שהיה מ”פ בגדוד צנחנים הוביל ופיקד על הפלוגה שלו בגאון, נפל בקרב מול חיזבאללה בגבול לבנון ב- 20 לפברואר 1992, והותיר אחריו מורשת ערכים של סבלנות, נתינה, הגינות, אהבת הזולת, והקרבה למען המטרה. עמותת "חסדי ערן" שפועלת בכל ימות השנה כדי לקיים את מורשתו של ערן, רואים בעריכת אירועי הנצחה וימי זיכרון זכות וחובה גם כדי להוקיר את תודתנו לאותם גיבורים שציוו לנו במותם חיים, וגם כדי לזכור את החיילים שלנצח יישארו בליבנו.

עבורנו, הנצחתם של הנופלים זו הליבה של העמותה והכוח שממשיך להניע אותנו להמשיך ולפעול גם בתקופות מאתגרות, ולמרות שלא נוכל להחזירם אל החיים אנו פועלים כדי להנציח את זכרם ולקחת השראה מחייהם. מדי שנה עמותת "חסדי ערן" עורכת אירועים שונים להנצחת זכרו של ערן ועל ידי כך מגייסת כספים המוקדשים להמשך קיומה של העמותה ושל הפרויקטים הרבים שנועדו לתרומה לקהילה ולסיוע לנזקקים שזקוקים לכך מכל.


לזכרו של ערן

הפרויקטים המגוונים של עמותת "חסדי ערן" כוללים מופעים חגיגיים בהשתתפותם של זמרים ואומנים ידועים בכל הארץ, ומדי שנה מתקיים מרוץ אביב  לזכרו של ערן עם למעלה מאלף משתתפים, מרוץ שכבר הפך לאחד האירועים המדוברים והמרגשים בקרב הספורטאים ואנשי הקהילה באזור המרכז.


עמותת "חסדי ערן" למען החיילים!

עמותת "חסדי ערן" מסייעת לנזקקים וביניהם משפחות, ילדים, קשישים, ניצולי שואה וחיילים בודדים. פעילות העמותה מתמקדת בסיוע של מזון ושל ציוד, ופועלת בכל רגע נתון במטרה להרחיב את מעגל הפעילות שלה וכדי הגיע לעוד ועוד אנשים שזקוקים לסיוע. בעזרת התרומות הנדיבות שלכם ומאות המתנדבים שלנו, העמותה מצליחה להעניק מארזי מזון לחג, לארגן פעילויות נוער המתקיימות בבתי הספר, לחלק ילקוטים לתלמידים נזקקים בתחילת השנה, לבקר בבתי החולים ולשמח את הילדים החולים, ולהעניק תווי קנייה לבני משפחות החיילים שזקוקים לסיוע. עמותת "חסדי ערן" פועלת ותמשיך לפעול למען החיילים, והיא עושה זאת בעזרתם של כל התורמים, המתנדבים, והאנשים הטובים שמחזקים את ידה.


עזרו לנו להמשיך ולהנציח את זכרו של ערן דרך תרומה לקהילה

כל תרומה ולו הכי קטנה מסייעת לעמותת "חסדי ערן" להרחיב את מעגל הסיוע ולהמשיך בעשייה המבורכת. התרומות לעמותת חסדי ערן מועברות ישירות אל אלו הזקוקים לכך מכל, כגון חיילים ובני משפחותיהם ונזקקים אחרים בקהילה, והעמותה שהינה מלכ”ר (עמותה ללא מטרת רווח, ללא עובדים בשכר וללא הנהלה בשכר) פועלת כדי להגיע אליהם ישירות ולהושיט יד מסייעת.

עזרו לנו לעזור, תרמו ברוחב לב, כי כל תרומה מסייעת לנו להמשיך ולפעול!

תרמו כאן באתר לעמותה, ושתמיד תהיו בצד הנותן.