במדינת ישראל חיים כ-5,800 חיילים בודדים רובם מתחת לקו העוני בלי משפחה לחזור אליה ובלי ארוחה חמה לשישי-שבת. החיילים האמיצים האלה, שמקדישים את חייהם לשמור עלינו, יושבים בבתיהם לבד, אוכלים מקופסאות שימורים, וחולמים על אוכל של אמא שחסרה. בכל שבוע אנחנו מקבלים מאות פניות מחיילים בודדים שבסך הכל רוצים ארוחה חמה אחת, טעימה של בית. האמהות המתנדבות שלנו, מכל רחבי הארץ, משקיעות את כל אהבתן ודאגתן כדי להעניק להם את תחושת הבית והחום שהם כה זקוקים לה. כל סיר מרק, כל מגש של חזה עוף ושניצלים מוכן באהבה ענקית ומשמח אותם עד דמעות. דמיינו את הרגע שבו חייל בודד טועם מנה ביתית אחרי זמן רב – הדמעות בעיניו, הרעד בקולו, ההרגשה שאוהבים אותו, שלא שוכחים אותו. יחד, אנחנו יכולים להעניק להם רגעים של שמחה ונחמה שאין לה תחליף.

אצלנו בעמותה, כל שקל שאתם תורמים עובר ישירות לחיילים הבודדים. אין לנו משכורות או עובדים, יש לנו רק משימה אחת – להביא אוכל ותקווה לחיילים האלה שכל כך זקוקים לעזרתנו.

העמותה מוכרת לצרכי מס (סעיף 46)

בפרויקט אמהות מבשלות לחיילים הבודדים אין עובדים, אין משכורות, כולנו מתנדבות 🙏

בשביל ש- 100% מהתרומות יגיעו לחיילים 🤍

לכל חייל יש אמא: אמהות מבשלות באהבה לחיילים הבודדים

אנחנו "אמהות מבשלות לחיילים הבודדים", קבוצה של נשים אמיצות ומסורות המחויבות לתמיכה וסיוע לחיילים הבודדים ברחבי ישראל. מתוך מקום של אהבה ודאגה אין סופיים, אנחנו מכינות ארוחות חמות ומזינות שמחיות את הנפש ומעניקות תחושת בית לחיילים שאין להם משפחה לחזור אליה. אנחנו מאמינות בעוצמת הנתינה שלנו ועובדות ללא הפסקה כדי להבטיח שכל חייל ירגיש את החום והאהבה שלנו. מהלב והמטבח, אנחנו דואגות שהחיילים ירגישו שהם לא לבד, ושיש מי שזוכר אותם, אוהב אותם ודואג להם. יחד, נמשיך להאיר את חייהם ולהעניק להם רגעים של שמחה ונחמה אמיתית.

הטבות לחיילים בודדים משוחררים

אמהות מבשלות לחיילים הבודדים הוקם בשיתוף עם עמותת חסדי ערן

עמותת חסדי ערן הוקמה בשנת 2008, לזכרו והנצחתו של סרן ערן אלכאוי שנפל בקרב בלבנון מול חיזבאללה בכפרים יעתר וכפרא. בפעילות הנצחה זו אנו ממשיכים את דרכו של ערן ע״י נתינה ועשייה למען החיילים. לשמור על אותם ערכים שעל פיהם ערן הנחיל בחייו ובמותו, ערכים של כנות, אמינות, נתינה, סבלנות, ופתיחות לב.

העמותה היא מלכ"ר, אין עובדים, אין משכורות כולם מתנדבים מהלב והנשמה למען החיילים.
והכי חשוב כל שקל שלכם מגיע 100% לחיילים!

© כל הזכויות שמורות