חלוקת מארזי מזון ותווי שי

חשבתם מה תאכלו היום? מה מתחשק לכם? אז עבור אלפי ישראלים הסוגייה היומית היא "האם הם יאכלו היום". לא מדובר בפינוקים או בפריבילגיות, מדובר במוצרי בסיס שלא כולם במדינת ישראל יכולים להרשות לעצמם. תחושת רעב היא אחת התחושות הקשות ביותר שאדם יכול לחוות והינה חשבת להפרה בסיסית  של זכויות האדם. אך עבור משפחות מעוטות יכולת אין את הזמן להילחם על זכויות או על צדק, מכיוון שהם נאבקים באופן יומיומי על הישרדותם הבסיסית.

"איך זה בעיה שלנו?" שאלה לגיטימית שנשאלת לא פעם. לצערנו, אנו לא חיים בעולם שבו כולם מקבלים סיוע מהמקורות האחראים לכך, ולא ומעט אנשים נופלים בין הכיסאות. עממה, החיים יכולים להפתיע את כולנו, ואף אחד לא יכול להבטיח שמחר אנחנו לא נהייה אלו שנזדקק לעזרה.

עמותת "חסדי ערן", שפועלת בכל ימות השנה רואה בסיוע לנזקקים אחריות אישית ומוסרית, ומחלקת תווי קנייה מיוחדים המאפשרים להם לרכוש מוצרי בסיס כגון מזון, בגדים, מוצרי פארם ועוד. התווים מחולקים בכל רחבי הארץ למשפחות וילדים, חיילים, קשישים, בודדים, וניצולי שואה, על פי הצורך ומצבם הכלכלי. עבורם, תווי הקנייה הללו הם נקודת אור באפילה, וסיוע קיומי שלו הם כל כך זקוקים.


עזרו לנו להרחיב את מעגל הסיוע!

תווי הקנייה שניתנים לנזקקים נרכשים בעזרת התרומות שלכם!

כל תרומה ולו הכי קטנה מסייעת לעמותת "חסדי ערן" להרחיב את מעגל הסיוע ולהמשיך בעשייה המבורכת. התרומות לעמותת חסדי ערן מועברות ישירות אל אלו הזקוקים לכך מכל, כגון חיילים ובני משפחותיהם ונזקקים אחרים בקהילה, והעמותה שהינה מלכ”ר (עמותה ללא מטרת רווח, ללא עובדים בשכר וללא הנהלה בשכר) פועלת כדי להגיע אליהם ישירות ולהושיט יד מסייעת.

עזרו לנו לעזור, תרמו ברוחב לב, כי כל תרומה מסייעת לנו להמשיך ולפעול!

תרמו כאן באתר לעמותה, ושתמיד תהיו בצד הנותן.