המצב שבו נמצאים הלוחמים שלנו הוא לא פחות ממצוקה לאומית. אחרי שהם ניצבו בחזית, מול הזוועות והטרור, הם חוזרים הביתה עם צלקות עמוקות בנפש שלא נראות לעין, סיוטים ופוסט טראומה קשה שאי אפשר לתאר במילים. אנחנו מקבלים כמות פניות אדירה מלוחמים, שכל אחד מהם נחשף לסיטואציות שאין להן תקדים, למראות קשים ביותר שלא נותנים לנפש מנוחה, ועכשיו הם מחפשים עזרה, תמיכה, וטיפול נפשי בדחיפות. כשהבנו את סכנת החיים הנשקפת ללוחמים לקחנו על עצמנו והקמנו מערך מטפלים ופסיכולוגים מומחים, מוכנים ומצוידים להעניק עזרה מיידית ומקצועית ללוחמים הזקוקים לה. המטרה שלנו היא להבטיח שכל לוחם שנחשף לזוועות ונפגע בנפשו לא יישאר לבד במאבקו ולא חלילה ייפגע בעצמו. כל תרומה מצילה חיים של לוחמים שנתנו את כל כולם בשבילנו. זה הזמן לפעול, להחזיר תקווה ולשקם נפש. בבקשה ממכם הצטרפו אלינו במשימה הזו ותרמו עכשיו להצלת חיי לוחמים.

בעמותה שלנו אין עובדים, אין משכורות, כולם מתנדבים 🙏  100% מהתרומות יגיעו לחיילים 🤍

העמותה מוכרת לצרכי מס (סעיף 46)

בעמותה שלנו אין עובדים, אין משכורות, כולם מתנדבים 🙏
בשביל 
ש- 100% מהתרומות יגיעו לחיילים 🤍

הקרב שאחרי הקרב: מסע השיקום הנפשי של הלוחמים שלנו

המטרה שלנו לספק טיפול נפשי מידי ללוחמים החוזרים מהקרב, שחוו זוועות שאי אפשר לדמיין. זו חובתנו כחברה להגן על הלוחמים ולמנוע מקרים של התאבדות ופגיעה עצמית. עם צוות מטפלים מנוסה וקשוב, אנו מתחייבים לתמוך, לרפא, ולהבטיח שכל לוחם יידע שהוא לא לבד במאבק הזה. הטיפול שלנו מותאם אישית, מתמקד בשיקום הנפשי ומספק את הכלים להתמודדות עם החיים לאחר הטראומה. אנו כאן לחזק, לתמוך ולהחזיר תקווה – להבטיח שהלוחמים שלנו מקבלים את הסיוע שהם זקוקים לו בשעת צרה, ובשביל זה אנחנו צריכים את עזרתכם.

עמותת חסדי ערן מקבלת ציון לשבח בערוץ 13

אני קורא לכם להצטרף למאבק שלי להצלת נפש הלוחמים.

זה הזמן שלנו להראות להם שאנחנו, כמוהם, נלחמים לשמור על חייהם.

בזכותכם נשמור על החיים של הלוחמים שלנו, נמנע התאבדויות ונראה להם שהם לעולם לא ייצעדו לבד.

העמותה שלנו

קוראים לי שרון אלכאוי הקמתי את עמותת חסדי ערן בשנת 2008, לזכרו והנצחתו של אחי היקר והאהוב ערן אלכאוי שנפל בקרב בלבנון מול חיזבאללה בכפרים יעתר וכפרא.
אני יודע מה זה אובדן ואני אעשה כל שביכולתי בשביל למנוע ממשפחות לעבור את מה שאני ומשפחתי עברנו.

בפעילות הנצחה זו אנו ממשיכים את דרכו של ערן ע״י נתינה ועשייה למען החיילים. לשמור על אותם ערכים שעל פיהם ערן הנחיל בחייו ובמותו, ערכים של כנות, אמינות, נתינה, סבלנות, ופתיחות לב.

העמותה שהקמתי היא מלכ"ר, אין עובדים, אין משכורות כולם מתנדבים מהלב והנשמה למען החיילים.
והכי חשוב כל שקל שלכם מגיע 100% לחיילים!

כל תרומה מצילה חיים 🙏
תרומתכם תאפשר שיקום ומניעת התאבדויות של הלוחמים שלנו ❤️

עמותת חסדי ערן הוקמה בשנת 2008 לזכרו של סרן ערן אלכאוי ז"ל שנפל בקרב מול חיזבאללה בשנת 1992. ערן שהיה מ"פ נערץ בגדוד 202 של צנחנים הוביל את פקודיו בגאון, שימש להם דוגמא ומופת תוך שמירה על ערכים של הגינות, כנות, אמינות, מקוריות, שקיפות, סבלנות ופתיחות.

© כל הזכויות שמורות לחסדי ערן 2023