משאית האיסוף והחלוקה שלנו

משאית האיסוף והחלוקה שלנו החלה לפעול בשנת 2010 ומאז היא הפכה לאחד הסמלים של העמותה. בעזרת משאית האיסוף, אנו אוספים את מוצרי המזון והחלוקה מהחברות השונות בארץ שתורמות לנו ברוחב לב ומסתובבים בכל רחבי הארץ במטרה אחת בלבד: להגיע לכל החיילים שזקוקים לנו. מידי שנה המשאית שלנו חוצה את כבישי ישראל מצפון ועד דרום ומחלקת למעלה מ-2000 מארזי החג, מארזי מזון ותווי שי לחיילים האהובים שלנו.


מעברי דירה ושינוע לחיילים בודדים

למשאית האיסוף והחלוקה יש עוד כמה שימושים חשובים  ואחד מהם הוא לסייע לחיילים בודדים ולחסוך מהם הוצאות מיותרות. לכן, לא פעם המשאית שלנו משמשת להם במעברי דירות ובשינוע של מוצרים במידת הצורך, ומיותר לציין שאנו עושים זאת בהתנדבות מלאה ובהמון אהבה, כאשר "התשלום" היחידי שאנו מצפים לו הוא אך ורק חיוך גדול על הפנים שלהם.


משאית של נתינה

למרות שמשאית האיסוף והחלוקה של עמותת “חסדי ערן” היא חלק אינטגרלי וחשוב באופרציה, היא כבר ממזמן נהייתה עבורנו הרבה מעבר לכלי תעבורה. למעשה, לאט לאט, בלי ששמנו לב, המשאית שלנו הפכה לסמל של נתינה ושל אחווה שמייצג את טוב ליבם של כל התורמים והמתנדבים של העמותה, אשר בלעדיהם לא היינו יכולים להמשיך בעשייה הכה מבורכת והכה חשובה.


עזרו לנו להמשיך ולסייע

אנו בעמותת "חסדי ערן" מאמינים שדרך נתינה, סובלנות, וכבוד לזולת נוכל לצמצם פערים ולבנות חברה חזקה ומשגשגת יותר. אנו מבקשים מכם להאמין בחזון שלנו ולסייע לנו בתרומות. כל תרומה, ולו הכי קטנה, מסייעת לעמותת “חסדי ערן” להרחיב את מעגל הסיוע ולהושיט יד מסייעת לכל אותם חיילים שזקוקים לכך מכל.

***העמותה הינה מלכ”ר (עמותה ללא מטרת רווח, ללא עובדים בשכר וללא הנהלה בשכר!)****

עזרו לנו לעזור, תרמו ברוחב לב, כי כל תרומה מסייעת לנו להמשיך ולפעול! תרמו כאן באתר לעמותה, ושתמיד תהיו בצד הנותן.