פעילות חברה ונוער

זוכרים את תקופת הילדות? את התמימות? את השמחה? או אולי את ימי הנעורים שחגגנו את החיים נטולי דאגות אך עם דרמות חביבות שהפכו לזיכרונות בלתי נשכחים. ובכן, לילדים ובני נוער ממשפחות ממעמד סוציו נמוך אין את הפריבילגיה הזאת. בין תחושת הרעב היומיומית, לסיר לחץ המשפחתי והמאבק לשרוד, הם לא זוכים לחוות את הילדות ואת הנעורים ללא דאגות. לכן, עמותת חסדי ערן שפועלת כל השנה במטרה לסייע לנזקקים, מקפידה לא רק לסייע דרך חבילות מזון ותווי קניה, אלא גם דרך תכנון פעילויות שונות ומהנות לילדים ובני נוער. חשוב להבין, החיים מתחת לקו העוני הם חיים רווים לחצים ועומסים רגשיים (ועל כמה וכמה כשמדובר בילדים!) ואל לנו  להתעלם מכך ולהפנות להם את גבנו.

בזכות מאות מתנדבי העמותה המגיעים אלינו מכל קצוות החברה הישראלית, אנו מצליחים ליצור פרויקטים שונים ופעילויות חברה מדהימות לילדים ונוער ברחבי הארץ. הפרויקטים של עמותת "חסדי ערן" הינם רבים ומגוונים והם נועדו לשמח, לטפח, ובעיקר לעזור לכל אותם ילדי ובני נוער לחוות גם רגעים של אושר ונחת.

 

הפרויקטים של עמותת "חסדי ערן"

פרויקט ילקוט לכל ילד-מדי שנה העמותה מספקת לילדים ממשפחות מעוטות יכולת ילקוטים וציוד אישי לבית הספר.

פעילויות בתקופת החגים- בתקופת החגים, ובעיקר בפורים ובחנוכה, מתנדבי העמותה יוצאים אל בתי החולים כדי לבקר ובעיקר כדי לשמח את הילדים ובני הנוער המאושפזים במחלקות השונות. המתנדבים מחלקים חבילות שי לילדים, ומרימים עבורם קרנבל חגיגי של בובות ענק, ליצנים, והפעלות מיוחדות. מדובר באחת העשיות המבורכות והחשובות של העמותה שגורמת לכל הנוגעים לדבר להתרגש מהמתנדבים ועד הצוותים הרפואיים.

פרויקט מארזי חג לחיילים- עמותת "חסדי ערן" מגיעה אל בתי הספר ומשתפת את התלמידים בפעילות הכנת מארזי חג לחיילים ובני משפחותיהם, מכתבי תודה וציורים אישיים של הילדים. לא רק שמדובר בפעילות מהנה וחינוכית, אלא גם החיילים שלנו נהנים מקבלת מארז חגיגי, ואף לא פעם שולחים מכתבי תודה מרגשים אל התלמידים.


עמותת "חסדי ערן" רוצה להמשיך וליצור פעילויות נוספות, והיא זקוקה לעזרתכם!

כל תרומה ולו הכי קטנה מסייעת לעמותת "חסדי ערן" להרחיב את מעגל הסיוע ולהמשיך בעשייה המבורכת. התרומות לעמותת חסדי ערן מועברות ישירות אל אלו הזקוקים לכך מכל, כגון חיילים ובני משפחותיהם ונזקקים אחרים בקהילה, והעמותה שהינה מלכ”ר (עמותה ללא מטרת רווח, ללא עובדים בשכר וללא הנהלה בשכר) פועלת כדי להגיע אליהם ישירות ולהושיט יד מסייעת.


עזרו לנו לעזור ותרמו ברוחב לב

תרמו כאן באתר לעמותה ובעזרת התרומות שלכם נוכל להמשיך ולשמח וילדים ובני נוער שזקוקים לכך.