סיוע לחיילים בודדים

יש חיילים בישראל שמתמודדים עם עוני. עכשיו הרשו לנו לומר זאת שנית: יש חיילים בישראל שמתמודדים עם עוני!!

נשמע מופרך? אולי מוגזם? אז בזמן שעבור רבים מאיתנו תקופת החגים היא אחת התקופות המשמחות והמהנות ביותר, יש חיילים בודדים וחיילים ממשפחות מעוטות יכולות, שאין להם את היכולת הכלכלית לקנות מוצרי מזון לחג, ובכלל מוצרי מזון בסיסיים במהלך השנה. מעבר לכך שמדובר בנתון בלתי נתפס, זה לא ייתכן שאותם צעירים שמסכנים את חייהם יומיום עבור ביטחון מדינת ישראל יישארו בחגים רעבים ובודדים.

חגי ישראל, ובעיקר ראש השנה וליל הסדר בחג הפסח, זו התקופה שבה שכל עם ישראל שם לרגע בצד את מחלקותיו, וביחד, כל אחד עם משפחתו וקרוביו, אנו חוגגים בארוחת חג משפחתית ומפנקת. אממה, דווקא בתקופה שאמורה לכאורה לחבר ולאחד את כל עם ישראל, נראה שאנו שוכחים את אלו שהם "הלב הפועם" של מדינת ישראל, חיילי צה"ל. בין אם מדובר בחיילים בודדים שעלו ארצה כדי להתגייס, ובין אם מדובר בחיילים קרביים שמגיעים מתוך מעגל העוני, זוהי חובתנו המוסרית והחברתית להושיט להם יד, ולהבטיח שגם להם, ובמיוחד להם, יהיה "חג שמח".


סלי החג של עמותת "חסדי ערן"

בכל חג, עמותת “חסדי ערן” יוצאת למשימה חשובה במיוחד, ופועלת בנחישות בכדי לסייע לכל אותם חיילים צעירים ומשפחותיהם שזקוקות לסיוע, ומחלקת להם מארזי חג גדולים ומפנקים. סלי החג של העמותה מורכבים ממוצרי בסיס כגון: קמח, סוכר, קפה, קטניות למיניהן, קופסאות שימורים, עוגות ועוגיות, ירקות ופירות טריים, ואפילו עוף ומוצרים קפואים (כמו ירקות!), כאשר כל מארז מגיע אישית אל החיילים ואל בתי המשפחות.  בנוסף, כדי לשמח את החיילים שלנו ולהעניק להם כמה רגעים של נחת ושמחה, אנו מוסיפים למארזים כמה וכמה פינוקי חג כמיטב המסורת היהודית, כגון דבש מתוק בראש השנה, חבילה של מצות בפסח, ועוד. כל זאת, אנו עושים אך ורק בעזרת תרומות של אזרחי ישראל, וחברות שונות רבות שתורמות לנו בנדיבותן תקופות החגים.


המתנדבים שלנו

המתנדבים שלנו מגיעים מכל קשת החברה הישראלית ובלעדיהם לא היינו יכולים לבצע את הפעילות החשובה שלנו. בעזרתם של אותם חיילים, תלמידי בית ספר, תלמידות אולפנה דתית, תלמידים חילונים, חניכי תנועות נוער, תיכוניסטים, אנשי קהילה ומתנדבי עמותת "חסדי ערן", אנו מצליחים בכל שנה לחלק למעלה מ-2000 מארזי מזון לחג ולהגיע אל אלפי חיילים וחיילות בישראל שזקוקים לנו.  המתנדבים אורזים, מסדרים, ומעמיסים את המארזים על משאיות ורכבי חלוקה שיוצאים אל כל רחבי המדינה, מצפון ועד דרום, כדי שלא יהיה חייל אחד בישראל שילך לישון עם תחושת רעב. אך לא רק, בעזרת מארזי החג ומאות המתנדבים שלנו, אנו מעבירים לכל אותם חיילים שמתמודדים בחיי היומיום עם קשיים בצבא, געגועים, ולעיתים תחושות פנימיות קשות, מסר חשוב לא פחות: שאנחנו כאן בשבילם ושיש להם למי לפנות.


עזרו לנו להמשיך לסייע לחיילים שזקוקים לנו

החברה הישראלית היא חברה של סולידריות ואחווה, ולמרות הקשיים, השוני, וחילוקי הדעות (ואלוהים יודע שלא חסר!), ברגע האמת, אנו תמיד יודעים לתת ולהושיט יד לאלו שזקוקים לכך מכל. העשייה של עמותת “חסדי ערן” בתקופת החגים תלויה רבות בעזרתם, וכדי שנוכל לסייע לכל אותם חיילים בודדים וקרביים שזקוקים לעזרתנו, אנו זקוקים לתרומות נוספות. כל תרומה, ולו הכי קטנה, עוזרת לנו להמשיך ולפעול בתקופת החגים, ולהרחיב את גבולות הסיוע שלנו.


עזרו לנו להמשיך ולסייע

אנו בעמותת "חסדי ערן" מאמינים שדרך נתינה, סובלנות, וכבוד לזולת נוכל לצמצם פערים ולבנות חברה חזקה ומשגשגת יותר. אנו מבקשים מכם להאמין בחזון שלנו ולסייע לנו בתרומות. כל תרומה, ולו הכי קטנה, מסייעת לעמותת “חסדי ערן” להרחיב את מעגל הסיוע ולהושיט יד מסייעת לכל אותם חיילים שזקוקים לכך מכל.

***העמותה הינה מלכ”ר (עמותה ללא מטרת רווח, ללא עובדים בשכר וללא הנהלה בשכר!)****

עזרו לנו לעזור, תרמו ברוחב לב, כי כל תרומה מסייעת לנו להמשיך ולפעול! תרמו כאן באתר לעמותה, ושתמיד תהיו בצד הנותן.