תרומות למיזם "ערן בקהילה"- כי לכולם מגיע בית חם לחזור אליו

משנת 2008 ואחרי שנים של תרומה וסיוע לחיילים בודדים וחיילים נזקקים, משפחת חסדי ערן החליטה שהגיע הזמן לקחת את העשייה שלה צעד אחד קדימה, ואנו גאים ונרגשים להכיר לכם את המיזם החדש והשאפתני שלנו “ערן בקהילה”. כיום בישראל יש כ-5700 חיילים המוגדרים כחיילים בודדים אשר בכל יציאה לחופשה מן הבסיס הם מוצאים את עצמם מתמודדים שוב ושוב עם אותה סוגיה: "לאן הם ילכו?". לצערנו, למרות שקיימים גופים המארחים חיילים בודדים, ומשפחות שפותחות עבורם את ביתם, עדיין אלפי חיילים בודדים נותרים ללא מקום לשהות בו ביציאתם מן הבסיס.

5,558 סלי מזון גויסו בעזרת 3031 תומכים
מתוך 5,555
100%
₪ 137,858 גוייסו באמצעות 724 תומכים
מתוך 150,000 35%

מיזם "ערן בקהילה" שואף להעניק לחיילים בודדים בית חם, בטרם גיוסם לצה"ל, במהלך שירותם, ובתקופת שחרורם מצה"ל.

החזון והמטרה של מיזם "ערן בקהילה"

בהיותנו עמותה שפועלת כדי לסייע לחיילים בודדים וחיילים נזקקים, כבר יצא לנו להכיר אישית אלפי חיילים צעירים שלימדו אותנו דבר אחד או שניים על החיים. עם לב פתוח, ים של ערכים, וחוכמת חיים שלצערנו הם רכשו לא פעם בנסיבות פחות משמחות, הבנו שבסופו של יום, מדובר בצעירים שעדיין מחפשים את מקומם בעולם וזקוקים יותר מכל למעטפת משפחתית רחבה. לכן, החזון של ערן בקהילה” הוא להקים לחיילים בודדים בית, שאליו הם יוכלו לחזור בכל חופשה מהצבא, להרגיש בנוח, להנות מארוחות חמות, להיות בסביבה תומכת ואוהבת, והכי חשוב? לדעת שיש להם לאן ללכת, ושהם לא רק אורחים של המקום, אלא הליבה של המקום. בנוסף לכך, הבית של "ערן בקהילה" יכלול ליווי וייעוץ של צוות מוסמך שיסייע להם בכל עת ובכל נושא, ויהיה להם לאוזן קשבת כאשר הם רק ירצו לשתף, בין אם מדובר בהתמודדויות שונות בשירותם הצבאי, עניינים אישיים, או בניית תוכניות לעתיד. 


בית קהילתי בית קהילתי בלב מרקם עירוני לחיילים בודדים

עמותת “חסדי ערן” רואה במיזם "ערן בקהילה" כאחד הפרויקטים הגדולים והמשמעותיים ביותר של העמותה, והשאיפה שלנו לעתיד היא להקים את המבנה בפריסה ארצית ולהעניק לכמה שיותר חיילים בודדים מקום שלו הם יוכלו לקרוא בית. אך כדי להפוך את המיזם מחזון למציאות אנו זקוקים לעזרתכם.

לאן ילכו התרומות שלכם?

ובכן, בעזרת התרומות שלכם אנו נוכל להוציא לפועל את התוכנית האדריכלית  של “ערן בקהילה” שתוכננה על ידי חברת אביב ברישוי אדריכלות ועיצוב פנים, והינה כוללת חלל פעיל גדול ומרהיב, חדר צוות, חדר כביסה, חדרי שירות, חדרי רחצה , חדרי שינה משותפים, קפיטריה מבואה רב תכליתית, מגרש כדורסל, בריכה, ופינות ישיבה המשתלבים בטופוגרפיה, והחברה תכננה את המבנה שיתאים לכל גודל מתבקש באזור ההקמה.

עזרו לנו להקים את בית "ערן בקהילה"

אנו מבקשים מכם להאמין בחזון שלנו ולסייע לנו בתרומות.. כל תרומה ולו הכי קטנה יכולה לסייע לנו  בהקמת בית חם לחיילים בודדים. ביחד, נוכל לשנות את חייהם של צעירים רבים, שכנגד כל הסיכויים, הקשיים, והאתגרים, מתגייסים לצה”ל ומחזקים את כולנו כעם, וכחברה ישראלית. 

בשמם, ובשמנו, אנו מודים לכם מעומק לב!

***העמותה הינה מלכ”ר (עמותה ללא מטרת רווח, ללא עובדים בשכר וללא הנהלה בשכר!)****

תרמו כאן באתר לעמותה, ושתמיד תהיו בצד הנותן.

עזרו לנו לעזור, תרמו ברוחב לב, כי כל תרומה מסייעת לנו להמשיך ולפעול! תרמו כאן באתר לעמותה, ושתמיד תהיו בצד הנותן.