תרומה לחיילים בודדים: הילדים של כולנו

בעוד שחיילים בודדים מתמודדים עם אתגרים קשים כל השנה, עכשיו הם זקוקים לנו יותר מתמיד. בואו נראה להם שמשפחת עם ישראל עומדת לצידם. מדי שנה, יותר מ-7,000 חיילים בודדים משרתים בצבא. לצערנו, אותם צעירים, שבחרו להתגייס כדי לסייע לביטחון הלאומי, נאלצים במקרים רבים להתמודד עם עוני, בדידות, ואתגרים רבים נוספים, הכול לבדם וללא תמיכה רגשית או כלכלית. לפיכך, אנו בעמותת "חסדי ערן" פועלים בכל ימות השנה כדי לשנות זאת, ובעיקר כדי לסייע לכל אותם חיילים בודדים שזקוקים לעזרתנו ולעזרתכם. עם זאת,  מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל", הצרכים של החיילים שלנו גדול והפכו לקריטיים מתמיד, וכדי שנוכל לסייע לכל החיילים והחיילות שלנו שנמצאים בחזית, ולהרחיב את פעילותנו המשמעותית אנו מבקשים מכם מעומק ליבנו, לבצע תרומה לחיילים בודדים. זו העת להראות לכל החיילים הבודדים שעם ישראל הוא המשפחה שלהם, ושהם אף פעם, ובמיוחד עכשיו, לא עומדים לבד.

תרומה לחיילים בודדים
תרומה לחיילים בודדים


מעוניינים לבצע תרומה לחיילים בודדים? הכירו את עמותת "חסדי ערן"

עמותת "חסדי ערן" פועלת כבר 16 שנה כדי לסייע לחיילים בודדים ולמשפחותיהם, והעמותה הוקמה על ידי שרון אלכאוי לזכר אחיו, סרן ערן אלכאוי, שנפל במהלך קרבות נגד חיזבאללה ב-1992. מתוך אובדן ושכול, שרון אלכאוי בחר להנציח את זכרו של אחיו דרך סיוע לחיילים בודדים, ולהמשיך את מורשתו של ערן כפי שפעל בחייו דרך ערכים של נתינה, סיוע לקהילה, ודאגה לאחר. מעבר לכך שהעמותה פועלת סביב השעון כדי לספק לחיילים בודדים מענה חומרי ולוגיסטי, והן תמיכה רגשית בכל שעה, פעילות העמותה גם כוללת  חלוקת חבילות מזון, ארגון אירועים ופעילויות חברתיות, הקצאת מלגות לימודים, סיוע במציאת דיור, הספקת ציוד, ושירותי הובלה. כמו כן, לאורך מלחמת "חרבות ברזל", חברי העמותה ומתנדביה הרבים הפכו מידית לחברי המשפחה של החיילים הבודדים, ועבור כל צורך של החיילים, בין אם מדובר בממתקים, במוצרי היגיינה, או בזוג נוסף של גרביים, צוות העמותה מיד שולח את המשאית לכל מקום בארץ כדי לתת לכך מענה.


עמותת "חסדי ערן": הקול של חיילים בודדים

בעוד שזה עצוב ובעיקר מבייש, במדינת ישראל יש חיילים בודדים שמתמודדים עם עוני, והצעירים הללו שבחרו מרצונם להתגייס, מוצאים את עצמם לעיתים רבות ללא מקום לשהות בו ביציאתם מהבסיס וללא יכולת לממן לעצמם מוצרי מזון, כאשר לא פעם הם נאלצים לבחור בין מזון למוצרי היגיינה או מוצרים חיוניים אחרים. אנו בעמותת "חסדי ערן" לא מוכנים לקבל את התנאים המחפירים האלה ורואים זאת כחובתנו לזעוק את זעקתם השקטה, וחשוב מכך לסייע להם בכל דבר שהם צריכים. כמו כן, חשוב לנו לומר, שהסיוע שלנו לחיילים בודדים הוא הרבה מעבר ללוגיסטי או כלכלי, כל החיילים והחיילות שזקוקים לעזרתנו, הם מבחינתנו הילדים שלנו, ואנו מקפידים להעניק להם גם תמיכה רגשית, הקשבה, וחיבוק חם מתי שרק מתאפשר לנו.


הסיוע שלנו לחיילים בודדים במלחמת חרבות ברזל

אנו נמצאים בעיצומה של אחת התקופות הקשות והמורכבות שידעה מדינת ישראל, ובעוד שרובנו מדברים עם בני משפחה ונעזרים בתמיכתם כדי לעבור אותה, חיילים בודדים נאבקים למצוא את אותה עגנה רגשית. מעבר לכך שבכל ימות השנה הם נאלצים להתמודד עם קשיים רבים, במהלך מלחמת "חרבות ברזל", הם מתמודדים גם עם הבדידות, הגעגועים, והקשיים הכלכליים, וגם עם אתגרי הלחימה בשטח תוך שהם רחוקים ממשפחתם ומביתם. לכן, הסיוע שלנו, כארגון התומך בחיילים הללו, הוא עכשיו קריטי יותר מתמיד, וכל פעולה קטנה וגדולה שלנו מכוונת להעניק להם תחושת בית וחום, בזמן שהם מקריבים הכול להגנה על המדינה. זהו זמן שבו חשוב להבין שכל חייל בודד זקוק למשפחה – משפחת עם ישראל, וכל אחד ואחת מאיתנו יכולים לסייע בכך דרך תרומה לחיילים בודדים. לידיעתכם, כלל צוות העמותה פועל בהתנדבות מלאה, וכל תרומה שמגיעה אל "חסדי ערן" מיועדת לסיוע לחיילים בלבד.


עמותת "חסדי ערן" זקוקה לעזרתכם עכשיו יותר מתמיד

בעוד שאנו מודעים היטב לעובדה שזוהי תקופה קשה לכלל אזרחי ישראל, ומבינים שהקושי הכלכלי ויוקר המחייה הצליחו לחלחל לכל בית בישראל, אנו בכל זאת נאלצים לבקש מכם את עזרתם. אנא סלחו לנו. החיילים שלנו נלחמים עבור כולנו והם זקוקים לתמיכתנו. כדי שיוכלו לשמור עלינו, זה חשוב שתהיה להם בטן מלאה, ראש שקט, ותחושה שעם ישראל עומד מאחוריהם. אנא מכם, בצעו תרומה לחיילים בודדים. כל תרומה מסייעת לעמותה להמשיך את פעילותה הנרחבת עבור החיילים, ובמיוחד בעת הזו.  עם ישראל הוא משפחה, והחיילים הבודדים הם הילדים של כולנו.

אולי יעניין אותך גם:

עמותה לחיילים בודדים

עמותה לחיילים בודדים

רוצים לסייע לחיילים בודדים? עמותת "חסדי ערן" היא עמותה שפועלת בכל ימות השנה כדי לסייע לחיילים בודדים, והיא זקוקה לעזרתכם בתקופה מורכבת זו יותר מתמיד

קרא עוד »